25 jaar...

11 februari 2019 - 's-Gravenzande, Nederland

Op 4 maart 2019 is het alweer 25 jaar geleden dat Leon en ik elkaar het 'ja-woord' gaven;-) Inmiddels is ons gezin uitgebreid met twee heerlijke kids.

Disney is toch wel een rode draad in ons huwelijk:

- wij bezochten o.a. Walt Disney World Orlando voor het eerst samen in onze verkeringstijd, vlak voordat wij ons huis kochten en trouwden;

- ons 12,5 jarig huwelijk vierden wij met een bezoek aan Walt Disney World Orlando, nu vergezeld van kids en hun opa en oma, dit was wederom een geweldige reis;

- ook in Disneyland Resort Paris (Euro Disney) waren Leon en ik samen weleens geweest, toen de kids klein waren, hebben we 4 jaar lang jaarkaarten voor Disneyland Resort Paris gehad en zijn we daar de nodige keren geweest;

- en onlangs verraste Leon ons met het nieuws: ik heb de tickets (we zouden gaan skiën in Spanje) omgeboekt... we gaan naar Amerika en zullen in Walt Disney World Orlando ons 25-jarig huwelijk vieren!!

In plaats van warme winterkleding, skipakken en toebehoren zullen wij nu dus dunne zomerkleding gaan inpakken. De Disney-tickets zijn al binnen en eerste FastPassen voor snelle toegang tot diverse attracties zijn inmiddels vastgezet;-)

Wist je dat Walt Disney World Orlando 4 themaparken heeft, 2 waterparken, diverse shoppingmogelijkheden en andere entertainment en recreatiemogelijkheden? T.w.:

- Magic Kingdom Park (lijkt op Euro Disney in Parijs)

- Epcot (attracties uit 12 landen en hoe Walt Disney de toekomst zag)

- Disney's Hollywood Studio's (lijkt op de Studio's in Parijs)

- Animal Kingdom (geweldige combi van pretpark met dierentuin)

- Blizzard Beach Water Park (geheel in wintersportstijl)

- Typhoon Lagoon Water Park (geheel in zomerstijl, wordt nu helaas verbouwd)

- een shopping village

- een sportcentrum.