De markt

11 oktober 2019 - La Marina, Spanje

Deze eerste alinea is alleen voor Lewis, dus de rest kan hem beter overslaan. Ik wist niet dat ik kon toveren maar die 1/2 meter worst van gister heb ik vannacht veranderd in 2x 30cm.

Dan nu het verhaal voor iedereen. De dames gingen vanochtend naar de markt in Torrevieja. Het was een hele grote markt met meer dan 1000 kraampjes. Veel variatie van kleding, tassen, sieraden, groente en fruit en veel deco. Ze hadden zelfs basketbal tenues.

Ik heb een rondje rustig gefietst om de benen los te trappen. Het is een rondje van 77km geworden. Onderweg een palmboom- en bonsaiboom plantage gezien. Ook nog een verdwaalde egel. Verder even naar de burcht van Guardamar gefietst. Dit lijkt van buiten heel wat maar is slechts alleen de buitenmuur. Vanavond de fiets inleveren en natuurlijk de kaiserschmarrn van gister gaan eten.

Net bij Argentijn gegeten. Dames eensgezind aan de biefstuk met zwarte pepersaus en ik spareribs. Daarna naar de Oostenrijker eindelijk mijn kaiserschmarrn.

Nu nog even blog bij werken en dan slapen want ik denk niet dat ik het laat maak vanavond.